Dolfinarium kiest voor innovatie met CASH360

  • 04th Jul 2016 10:42
Het Dolfinarium in Harderwijk staat voor een leuke en leerzame dag uit. Het park trekt 500.000 á 600.000 bezoekers per jaar, die op verschillende manieren betalen. Door het park heen zijn vervolgens meer dan tien verkooppunten van horeca en souvenirshops. Voldoende ingewikkelde geldstromen dus voor een professionele oplossing!
Dolfinarium verzorger

Cash flow

Wim Bos, Finance Manager, licht toe: “Je merkt dat de nuances beginnen te verschuiven, er worden steeds meer online e-tickets gekocht. Maar we hebben ook nog steeds een grote cash flow, dus we maken al jaren gebruik van waardetransport. We vroegen ons af of dat efficiënter en veiliger zou kunnen. We hebben contacten bij Avonturenpark Hellendoorn en zij waren heel enthousiast over de CASH360 systemen van G4S, daarom zijn we eens bij hen gaan kijken.”

Besparing

Dat was aanleiding voor Bos om in gesprek te gaan met G4S: “Al snel werd duidelijk dat overgaan op CASH360 geld oplevert! Daarbij zijn procedures een stuk beter neer te zetten waardoor er minder mensenhanden aan de geldafhandeling te pas komen.” Daarop volgde twee sessie in het Innovation Centre van G4S.

Innovation Centre

Bos: “Ik vond het Innovation Centre indrukwekkend en mooi van opzet. Ook de ontvangst was prima! De eerste sessie werd op basis van onze input een cash oplossing voor het Dolfinarium gepresenteerd, in de tweede sessie gingen we hier dieper op in. Het was een goede ervaring: we hadden ons vooraf uitvoerig geïnformeerd, maar tijdens deze sessies kwam de oplossing ook echt tot leven. Voor onze waren deze sessies het go/no go moment. En dat werd dus een go! Met deze oplossing gaan veel dingen vanzelf: tellen en zo, dat hoeft niet meer. Het bespaart ons twee parttime medewerkers, telmachines en onderhoudskosten.”

Heeft u ook interesse om het Innovation Centre te bezoeken? Maak een afspraak!