Securing Your World

Het belang van bereikbaarheid

29 juli 2011

We leven in een mediatijdperk waarin vrijwel iedereen altijd bereikbaar en online is, de komst van moderne communicatiemiddelen heeft de wereld een stuk kleiner gemaakt.

Door al deze ontwikkelingen is het voor organisaties steeds belangrijker om altijd bereikbaar te zijn. Maar hoe, G4S TeleServices levert bereikbaarheidsoplossingen op maat, zodat uw organisatie bereikbaar is wanneer u dat wenst.

Het bereikbaarheidsvraagstuk speelt bij organisaties een grote rol. Voor zowel grote als kleine organisaties is het belangrijk om 24 uur per dag en 365 dagen per jaar bereikbaar te zijn. Steeds meer organisaties vragen G4S om de bereikbaarheid van hun organisatie te garanderen. Zo ook Netbeheer Nederland. Vanaf 1 juli 2011 worden de telefoontjes naar het Nationaal Storingsnummer voor gas en stroom vanuit de alarmcentrale van G4S in Amsterdam afgehandeld.
Dat steeds meer organisaties voor G4S TeleServices kiezen komt vaak door kostenoverwegingen of capaciteitsproblemen. Een externe partner is de ideale manier om het bereikbaarheidsvraagstuk op te lossen.

G4S TeleServices
G4S TeleServices levert professionele bereikbaarheidsoplossingen op maat. G4S beschikt over een moderne alarmcentrale met een uitstekende infrastructuur op het gebied van telefonie en IT. U kunt G4S TeleServices inzetten op de momenten waarop u dat wenselijk acht. Overdag, na sluitingstijd, ’s nachts of in het weekend. Via onze alarmcentrale zijn wij in staat om de gehele belomgeving van uw organisatie volledig over te nemen, alsof uw klant met uw eigen organisatie aan de telefoon is. U kunt er ook voor kiezen om G4S TeleServices 24 uur per dag in te schakelen.

Call agents
G4S TeleServices werkt uitsluitend met goed getrainde call agents. De manier waarop zij de telefoon beantwoorden, wordt van tevoren met u afgesproken. Deze afspraken worden vastgelegd in een script en een service level agreement. In het script staat precies beschreven welke acties onze call agents moeten ondernemen in specifieke situaties. 

Met uw toestemming is het ook mogelijk dat onze call agents gebruikmaken van uw intranetomgeving. Op die manier kunnen zij direct beschikken over relevante en actuele informatie om uw relaties beter van dienst te zijn. Daarnaast kunt u gebruikmaken van onze uitgebreide rapportages. U kunt zich voorstellen dat het monitoren van het telefoongebruik een schat aan informatie oplevert. Op deze manier kunnen wij u geheel op maat adviseren over het gebruik, de gemiddelde duur van de gesprekken en meer.

Ook altijd bereikbaar zijn? Het kan met G4S TeleServices. Neem dan contact met ons op.

Naar het contactformulier

    Contact details

    Media Enquiries

About G4S