Woningcorporatie Elkien

  • 25 Jul 2011 15:15

De telefoon onbezorgd doorschakelen

G4S alarmcentrale centraliste

Rioleringsproblemen, een defect slot of een lekkage, het is vervelend als het voorkomt en als huurder van een woning wil je dat dit soort klachten zo snel mogelijk verholpen worden. Het liefst ook ’s avonds of in het weekeinde. De Friese Woningcorporatie Elkien is via G4S TeleServices altijd bereikbaar voor de huurders. „Buiten onze openingstijden schakelen we de telefoon door”, zegt teammanager Servicebedrijf Walter van Ginkel. „G4S TeleServices neemt de klachten op en stuurt zo nodig de juiste aannemers aan. Onze huurders merken niet dat ze een andere partij aan de lijn hebben en worden altijd geholpen.”

Met de naam Elkien geeft de Friese woningcorporatie aan dat voor hen iedereen telt. Elkien is een corporatie met hart voor mensen, waar wonen meer is dan een huis alleen. Want ook de wijk of het dorp waarin een woning staat is belangrijk. In de filosofie van Elkien spelen voorzieningen en onderlinge contacten daarbij een belangrijke rol. Woningcorporatie Elkien is voortgekomen uit verschillende fusies. De laatste dateert van een paar jaar terug, toen Woningcorporatie Welkom fuseerde met Nieuw Wonen Friesland.

Lees hier het volledige artikel in pdf: Case study Elkien

^