Coolcat

  • 09 Nov 2011 10:14

Iedere dag staan de deuren wagenwijd open met als doel om zoveel mogelijk mensen te verleiden om naar binnen te gaan.

Coolcat winkel

Tegelijkertijd wil fashion retailer CoolCat veiligheid waarborgen en diefstal tot een minimum beperken. „Misschien lijkt dit op gespannen voet te staan”, zegt Bastiaan van Leeuwen, manager security & loss prevention. „Maar dat hoeft niet zo te zijn. Wij combineren gastvrijheid met beveiliging en vragen daardoor de nodige inspanning van onze medewerkers.
Zichtbaar en toegankelijk personeel brengt hartelijkheid èn er gaat preventieve werking van uit. Ik zeg altijd tegen de medewerkers: het beste alarmsysteem, dat ben je zelf.”

CoolCat heeft een aantal kernwaarden geformuleerd die door de hele organisatie nagestreefd worden: oplettend, klantgericht, winstgevend, merkbewust, uitblinken en plezier hebben. „Vooral die eerste twee waarden moeten onze medewerkers combineren als het gaat om security”, zegt Van Leeuwen, die ruim een half jaar geleden begon in de functie die CoolCat nog niet eerder aan iemand had toegekend.

Download hier het hele verhaal in PDF: Coolcat

^