Hospitality Training & Advies

Gastvrijheid is méér dan een hartelijke ontvangst bij binnenkomst.

Hospitality Services receptionistes

Gastvrijheid in uw organisatie

Gastvrijheid bepaalt het beeld dat klanten, bezoekers én medewerkers van uw organisatie hebben. Training & Advies van G4S Hospitality Services helpt u bij het ontwikkelen, implementeren en borgen van gastvrijheid in uw organisatie. Dat doen wij met een gevarieerd aanbod van algemene trainingsprogramma’s en trainingen op maat.

De aanpak van G4S

Gastvrijheid is een subjectief begrip waar elke organisatie iets anders onder verstaat en daarom lastig handen en voeten te geven. De eerste stap is daarom het ontwikkelen van een hospitality concept. Aan de hand van de kern- en cultuurwaarden van uw organisatie kunnen de ervaren consultants van G4S u helpen dit beleid te formuleren. Vervolgens implementeert u dit beleid in de organisatie door het trainen van medewerkers. De grootste uitdaging vormt het borgen van het gastvrijheidsbeleid. Het is belangrijk om de processen te blijven volgen en te verbeteren. Coaching on the job biedt hier uitkomst.

Trainingen voor iedereen

In principe fungeert iedere medewerker tijdens het werk als gastheer of gastvrouw. De trainingen van G4S Hospitality Services zijn daarom geschikt voor alle medewerkers. Natuurlijk speelt het creëren van gastvrijheid een grotere rol voor medewerkers van de receptie, beveiliging, servicedesk, catering, schoonmaak, secretaresses en leidinggevenden.

Van basistraining tot maatwerk

G4S biedt hospitality basistrainingen en trainingen op maat. Alle trainingen zijn zeer interactief en praktijkgericht. Er wordt gebruikgemaakt van cases, simulaties en ‘leren door te ervaren’.

G4S Hospitality Services helpt uw organisatie bij:

  • Het ontwikkelen van een hospitality concept voor uw organisatie
  • Het implementeren van dit concept binnen uw organisatie door medewerkers te trainen
  • Het borgen van de gastvrijheidsdoelstellingen door coaching

U kunt kiezen voor het volledige trainingsaanbod van conceptontwikkeling tot borging. Maar u kunt ook kiezen voor aparte modules. Als u bijvoorbeeld alleen de kwaliteit van uw receptionistes of facilitaire medewerkers naar een hoger niveau wilt brengen. Bij de maatwerktrainingen gaan we uit van de specifieke kern- en cultuurwaarden van uw organisatie.

Wilt u meer informatie over ons trainingsaanbod? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Contact

G4S Centralist Alarmcentrale

Algemene vragen

Receptie G4S

Offerte aanvragen

G4S Centralist Alarmcentrale

Afdeling Tender management

^